Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
Înregistrare deces produs în comuna Lunca Banului
TERMEN DE ÎNREGISTRARE:
Înregistrarea se face în termen de 3 zile de la data decesului.
Acest termen cuprinde atât ziua în care s-a produs decesul, cât si ziua în care se face declaratia. Daca s-a depasit acest termen sau cauza decesului se datoreaza unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente, înregistrarea decesului se face cu aprobarea Parchetului Huși.
ACTE NECESARE:
a) certificatul medical constatator al decesului,
întocmit pe formular-tip, care trebuie sa poarte numar de înregistrare, data certa, semnatura si parafa medicului care a facut constatarea, sigiliul/stampila unitatii sanitare, în care trebuie consemnata cauza decesului, fara prescurtari, înscrisa cu majuscule;
b) actul de identitate al decedatului si copie xerox ;
c) certificatul de nastere si de casatorie, dupa caz;
d) livretul militar al decedatului - pentru barbatii pâna în 50 de ani;
e) actul de identitate al declarantului si copie xerox.